sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Darling Don't Be Afraid

Hellureiiii,

Käytiin tänää syömässä Mamma Rosassa Töölöössä. Mun ehdoton lemppari ravintola. :) Tilasin saman ku aina aina aina: kinkkupizzan kapriksilla, suositellaan ! Vatsa niin täynnä että räjähän kirjaimellisesti kohta, ku pitihän mun tietenkin mennä sitte vielä valtaisan pizzan päälle vetäsemään tommonen suklaaunelma torttuki :D.... tyypillistä mua.... Jälkkäriä ei skipata, taitellaan viimeiseen asti!

 Mua alkaa pikkuhiljaa jänskättää tulevan viikon tiistai. Oon nimittäin tapaamassa silloin Laura Laineen jota ihailen tosi paljon. Apuva! Teen kuvataiteen päättötyötä (joka on muotiluonnos/kuvitus kansio, eli siis toisinsanoen kokoon semmosen kirjan mun tekemistä luonnoksista) ja oon menossa keskustelemaan mun projektin edistymisestä hänen kanssaan... KÄÄK! Kun kattoo vähän Lauran töitä nii alkaa omat piirrustukset tuntuu suunnilleen kolmevuotiaan tekemille :D.... Kerron sitte miten se meni ku se on ajankohtaista!
Ton lisäksi muutki jutut painaa päälle ja stressi yrittää iskee (enpähän silti anna sen käydä ylivoimaseks), joten en ehkä ehi niin usein postaamaan tällä viikolla. Yritän silti keretä jossain kolosessa, ainakin täytyy ehtiä kertomaan tosta Lauran tapaamisesta. : )

- Bye Byee




(^tossa 3 ekaa kuvaa oli siis Lauran taidonnäytteitä <3)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti